Via onderstaand formulier neem je eenvoudig contact met ons op. We komen hier binnen een werkdag op terug. Liever telefonisch contact? Van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur zijn we bereikbaar op 085 - 000 37 85. We helpen je graag met goed advies voor kat en hond!
Onze pakketten worden door PostNL thuisbezorgd of afgeleverd op een door jou opgegeven adres.
PostNL biedt je bestelling, indien alle producten voorradig zijn, de volgende dag op het door jou opgegeven afleveradres aan. De levering kan op werkdagen en op zaterdag tussen 08:30 en 21:00 plaatsvinden. Zodra wij het pakket hebben ingepakt ontvang je van VoerOnline een e-mail met een Track and Trace link met daar in een tijdsindicatie van de levering. Zo hoef je niet onnodig te wachten.
Dan wordt het pakket standaard afgeleverd bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL-locatie in de buurt. PostNL laat dit digitaal per mail of in de PostNL app weten waar jij je pakket op kunt halen. Het is belangrijk om het pakket binnen één week op te halen bij de PostNL-locatie, anders wordt deze teruggestuurd naar de afzender.
Bij een bestelling boven de €49 verzenden wij gratis in Nederland en Belgie.
Als je met ons contact opneemt, voordat het pakket verzonden, is passen wij het voor je aan. Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. Neem contact met ons op voor verdere informatie.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Het kan zijn dat de bezorger geen bericht heeft achtergelaten maar wel bij de buren heeft afgegeven. Graag even bij de buren vragen of zij het mogelijk hebben ontvangen.
Is het pakket niet terecht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.
Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar [email protected] en wij mailen alsnog jouw track & trace code.
Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen is het onderweg naar het opgegeven bezorgadres. In de avond wordt het verzendtraject vaak pas inzichtelijk.
Wacht nog even af. Is het totaal gewicht van je bestelling zwaarder dan 23kg kan het zijn dat je bestelling in meerdere pakketjes geleverd word. Mogelijk is er 1 vertraagd.
Stap 1: winkelwagen
Door op “bestellen” te klikken wordt het door je geselecteerde product in je persoonlijke winkelwagentje geplaatst. Je hebt vervolgens de keuze om meerdere items van dit product te bestellen, verder te winkelen of de volgende stap te nemen.
Stap 2: aanmelden
Om in onze webwinkel producten te kunnen bestellen is het noodzakelijk om je adresgegevens in te vullen.
Stap 3: adresgegevens
Voor een correcte aflevering dien je naast je factuuradres ook een afleveradres opgeven. Standaard gaan wij ervan uit dat dit hetzelfde adres is als het factuuradres. Indien afwijkend kun je deze wijzigen door het aanvinkvakje te deselecteren.
Stap 4: afhandeling
Maak hier je keuze tussen bezorgen thuis of bij een PostNL afhaalpunt.
Stap 5: betaalmethoden
De laatste stap is de betaling van de bestelling. Bij VoerOnline heb je de keuze uit verschillend betaalmethodes, Zoals iDeal, Bankcontact/mister Cash, KBC/CBC, Creditcard en overboeking.
Stap 6: overzicht
Je treft een overzicht aan van de door je bestelde producten, factuuradres en afleveradres. Indien je akkoord bent met de getoonde informatie klikt je op “verder”.
Stap 7: betaling
De betaling van je producten wordt verzorgd in samenwerking met je bank of creditcardmaatschappij.
Mocht je problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
De gegevens die je tijdens het bestelproces invult, worden via een beveiligde verbinding naar ons verstuurd (te herkennen aan het slotje en https in de adresbalk van uw browser).
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de aanpassing te kunnen laten maken.
Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘Retourneren’. We doen hiervoor een terugbetaling.
Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je een aparte e-mail met de factuur. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice en geef je ordernummer door. Je ontvangt dan een e-mail met de gewenste factuur.
Je kunt je order annuleren zolang deze nog niet naar je verzonden is. Als je je order wilt annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice. Bij annulering van je order wordt het door jouw reeds betaalde bedrag automatisch teruggestort en vervallen eventuele reserveringen.
Is de order reeds verzonden dan kun je de producten retourneren door het eerst aan te melden via Mijn bestellingen. Bekijk hier je order en klik op artikelen retourneren.
Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon Annuleren, dan heb je nog eens 14 dagen de tijd om je producten retour te sturen.
Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Wij beoordelen je aanvraag vervolgens binnen 24 uur. Je kunt je pakketje retourneren via PostNL en DHL. Vind hier meer over ons retourbeleid.
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat is aangekomen. Graag ontvangen wij een foto(s) en /of video via de e-mail zodat wij mee kunnen kijken en een oplossing kunnen bieden.
Via “Inloggen, rechtsboven in het menu, kun je de accountgegevens wijzigingen.
In de winkelwagen kun je de kortingscode eenvoudig verzilveren. Door te klikken in het vakje "Kortingscode" kan de ontvangen code ingevuld worden. Let op, deze is hoofdletter gevoelig.
Vervolgens klik je op "Toepassen " en het bedrag wordt verwerkt in je bestelling.
Als vaste klant heb je een streepje voor! Je hoeft niet steeds opnieuw je adresgegevens in te vullen. Je spaart automatisch voor korting met ons Spaarprogramma.
Stap 1: Maak een account aan en blijf ingelogd. (en vergeet niet je telefoon (06) nummer in te vullen)
Stap 2: Plaats een bestelling in de webshop.
Stap 3: Na betaling ontvang je de spaarpunten (1 punt voor elke euro).
Stap 4: In je account bij Mijn Spaarpunten kun je het aantal spaarpunten inzien.
Stap 1: Login in mijn VoerOnline.
Stap 2: Stop je producten in je winkelwagen.
Stap 3: In je winkelwagen kun je aan de rechterkant je spaarpunten inzetten.
Stap 4: Kies het aantal spaarpunten en klik vervolgens op toepassen.
Stap 5: Je ontvangt de korting op je totaalbedrag.
Stap 6: Rond je bestelling af.
Onderstaande tabel geeft aan hoeveel punten je kan verdienen en direct kunt inwisselen.
Bedrag | Benodigd aantal punten |
€2 | 200 punten |
€5 | 500 punten |
€10 | 1000 punten |
€15 | 1500 punten |
€20 | 2000 punten |
Twijfelen hoeft niet, want het is gratis en zó gepiept.
Aan de kortingscodes en acties zijn de volgende algemene voorwaarden verbonden:
Wij keuren iedere review handmatig voordat deze op de website live wordt geplaatst. Hierbij letten we op een aantal punten.
Het is helaas niet mogelijk om zelf jouw review te wijzigen of te verwijderen. De klantenservice kan dat wel voor je doen. Neem gerust even contact op.
Als je online winkelt, wil je dat bij een veilige en betrouwbare webshop doen. Hier lees je wat wij eraan doen om je veiligheid en onze betrouwbaarheid te waarborgen.
Vanaf het moment dat wij in het bestelproces persoonlijke gegevens van u vragen, schakelen wij over op beveiligde webpagina's. Dit kun je herkennen aan het groene slotje en https in de adresbalk. Wanneer er sprake is van een https-verbinding worden gegevens versleuteld waardoor het niet mogelijk is deze - zonder de versleuteling te kraken - uit te lezen als ze zouden worden onderschept.
Voeronline.nl is sinds 02 Maart 2017 lid van WebwinkelKeur. Dit kwaliteitskeurmerk voor webwinkels en consumenten wordt uitgegeven door WebwinkelKeur.nl, de belangenvereniging voor webwinkels in Nederland.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Sorrie, sorrie. Soms gaan dingen wel eens fout en dat is niet leuk, zeker niet als jij daar de dupe van bent. Maar een klacht is er natuurlijk om opgelost te worden.
Wat te doen??
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.